Tag kørekort hos Martens Køreskole i Hillerød

Køreskole tæt på Frederiksværk

Se video om køreskolen Se kommende hold

Køreskole i Hillerød tæt på Frederiksværk

Kommer du fra Frederiksværk og er på udkig efter en køreskole at tage kørekort hos, synes jeg, at du skal overveje min køreskole, Martens Køreskole.

Jeg tager din erhvervelse af kørekort til personbil meget seriøst. I trygge rammer får du den lovpligtige undervisning i teori og kørsel på vej, der skal til, for at både du og dine kommende medtrafikanter får en god oplevelse på vejen.

Min køreskole er ikke som andre køreskoler. Jeg går meget op i, at min undervisning foregår under trygge og afslappede forhold. Det vil du opleve i alt fra indretningen af mit teorilokale til det tempo, vi tager undervisningen i.

Læs mere om at tage kørekort

Det siger sig selv: Du får mere ud af undervisningen, hvis der er god tid til, at du kan stille spørgsmål. Derfor sørger jeg for, at der aldrig er for mange elever på mine hold. Det er nemlig både hyggeligere og sjovere. Men vigtigst af alt: Du bliver hurtigere dygtig på den måde.

Se datoer for holdstart

Hos mig skal det være nemt at finde ud af, hvad dit kørekort ender med at koste dig. Jeg gør alt, hvad jeg kan, for at priserne er fair og nemme at forstå, så du aldrig får ubehagelige overraskelser.

Se priser på kørekort

Hvis du ikke er i stand til at følge et traditionelt forløb, kan du stadigvæk godt tage kørekort hos mig. Jeg tilbyder også skræddersyede forløb til elever, der kræver ekstra hjælp. Har du for eksempel ADHD, ADD, autisme, aspergers, tourette, angst, stress eller er ordblind eller talblind, så kan du tage kørekort hos Martens Køreskole.

Læs om kørekort med særlige behov

Her ligger Martens Køreskole

Det tager mindre end en time at komme fra Frederiksværk til Martens Køreskole i Hillerød med offentlig transport.

Kontakt Rikke Martens