Tilmelding til kørekort

Kommende holdstart for kørekort

Du kan starte på dit kørekort på en af nedenstående datoer. Listen over holdstart opdateres løbende, så hold øje med denne side. Udover de faste hold nedenfor, opretter jeg hold på andre datoer ud fra de henvendelser jeg får.

19. februar 2024 kl 16:00 (mandagshold) (Du skal være fyldt 17 år senest den 19. maj 2024)
Optaget

7. marts 2024 kl 16:00 (torsdagshold) (Du skal være fyldt 17 år senest den 7. juni 2024)
Få ledige pladser

23. april 2024 kl 16:00 (tirsdagshold) (Du skal være fyldt 17 år senest den 23 juli 2024)
Få Ledige pladser

Jeg opdaterer løbende med nye holdopstarter. Jeg vurderer løbende om et hold bliver for udfordrede elever. Har du en diagnose/udfordring, så er det meget vigtigt at du kontakter mig for at komme på det rigtige hold og for at få oplyst den rigtige lovpakkepris.

Tilmeld dig gerne et fremtidigt hold, selvom det ikke står på endnu og noter i kommentarfeltet om du vil starte op hurtigst muligt eller senere. og om du har en diagnose/udfordring.

Tilmeld dig nu

Her kan du tilmelde dig til køreskolens kommende hold.
Hvis du hellere vil tilmelde dig via telefon, er du velkommen til at ringe 21515520. Du modtager en personlig bekræftelse på din tilmelding. Betaling sker via bankoverførsel.