Tag kørekort hos Martens Køreskole i Hillerød

Køreskole tæt på Lynge

Se video om køreskolen Se kommende hold

Køreskole i Hillerød tæt på Lynge

Hvis du kommer fra Lynge og er på udkig efter en køreskole, hvor du kan tage kørekort, så synes jeg, at du skal overveje Martens Køreskole. Jeg har mange elever fra Lynge, som tager turen til Hillerød for at tage kørekort hos mig på min køreskole.

Jeg tager din erhvervelse af kørekort til personbil meget seriøst. I trygge rammer får du den lovpligtige undervisning i teori og kørsel på vej, der skal til, for at både du og dine kommende medtrafikanter får en god oplevelse på vejen.

Jeg ved, at det for mange mennesker kan være utrygt og angstprovokerende at skulle prøve kræfter med en helt ny disciplin som for eksempel at skulle lære at køre bil. Derfor går jeg meget op i at tilbyde undervisning i et trygt miljø. Det gælder alt fra indretningen af teorilokalet til det tempo vi tager undervisningen i.

Læs mere om at tage kørekort

Du får selvfølgelig mere ud af undervisningen, når der er tid til, at du kan stille spørgsmål. Derfor sørger jeg for, at der aldrig er for mange elever på mine hold på Martens Køreskole. Det er nemlig både hyggeligere, sjovere og du bliver hurtigere dygtig på den måde.

Se datoer for holdstart

Det kan være svært at gennemskue, hvad det koster at tage kørekort. Og man hører ofte historier om elever, der troede deres kørekort var billigere, men som blev overrasket over ekstra priser. Jeg gør alt, hvad jeg kan, for at priserne er fair og nemme at forstå, så du aldrig får ubehagelige overraskelser.

Se priser på kørekort

Jeg tilbyder også skræddersyede forløb til elever, der kræver ekstra hjælp. Har du for eksempel ADHD, ADD, autismespektrum, aspergers, angst, stress eller er ordblind talblind eller døv, så kan du tage kørekort hos mig.

Læs om kørekort med særlige udfordringer

Det er nemt at komme til Martens Køreskoel fra Lynge

Det tager mindre end en time med offentlig transport at komme fra Lynge til Martens Køreskole i Hillerød.